sawahata.reismee.nl

Een foto zegt meer dan 1000 woorden

En ja, dat is absoluut waar! We rijden van de ene ansichtkaart in de andere, het is hier prachtig (We zijn in Grand Canyon, Bryce Canyon en Zion National park geweest). De omgeving maakt grote indruk op ons. Ook de afstanden zijn niet te bevatten. Als je bij ons een natuurpark in gaat zoals bijvoorbeeld de hoge veluwe dan huur je een fiets en ben je al snel aan het einde of ben je opeens weer terug bij het pannenkoeken restaurant. Hier kun je een uur met de auto rijden en dan heb je nog niet alles gezien. Echt, wat een ruimte! Waarom wonen wij dan eigenlijk allemaal hutje mutje op elkaar?!

Nou ik weet wel waaron: tarantula's! Ja, die heb je dan als buurvrouw! Mmmm toch maar hutje mutje dan :) (zie foto, ja het is echt en ze liep echt voor onze voeten)

O en O V d O

We worden wel een beetje jaloers op jullie maar we vinden het fyn om mee te kunnen genieten van al het moois dat jullie zien liefs van ons

Jessica

Zoo, das wel heel wat anders dan het door mensenhanden gemaakte Vegas! Echt puur natuur overtreft toch wel alles!! En die spin....die hoop ik toch niet tegen te komen...ook niet in t paradijs ?

Charley

Ja, grandioos die vergezichten. Dan is hier maar platjes en vlakjes. Zo heeft elk land zijn specialiteiten.

Jois & Tars

Wauw! Op de foto's is het al zo mooi, dan zal het in het echt nog wel veel indrukwekkender zijn!!! Veel plezier nog, liefs ons.