sawahata.reismee.nl

Pfff

O o o wat heb ik lekker geslapen! Volgens mij zijn de kamers licht en geluiddicht en de bedden zijn heerlijk! Net als die power shower: in de hele vakantie hebben we niet zo'n goede warme straal gehad als nu, goeie afsluiter dus! haha Waar je allemaal niet blij mee kan zijn hè na 4 weken! We verkennen het "theme park" en de winkeltjes maar ik denk dat de outlet in Maasmechelen betere aanbiedingen heeft. Ik begin aardig vermoeid te raken van al die drukke lichten en geluiden dus we gaan even lekker naar de film, "Everest" gebaseerd op een waargebeurd verhaal uit 1996 waarbij de expeditie leider en een aantal andere klimmers om het leven komen. Heftig, we waren er allebei van onder de indruk. Maar wel even lekker rustig zitten hihi

Als afsluiter hebben we opnieuw gekozen voor de Chinees fondue met BBQ, heerlijk! Het was heel druk in het restaurant en iedereen ging los op de garnalen en krab; alsof ze een week niet gegeten hadden! Echt erg, en ze maken er een super bende van allemaal. Het valt me wel op dat ze hier wat asocialer zijn. Voordringen bij de toiletten, bij het buffet tegen je aan duwen, je opzij duwen als ze eerder de roltrap op willen dan jij, echt heel irritant. Ik zeg er wat van en dat zijn ze absoluut niet gewend, heel grappig om dan hun reactie te zien. Van verbazing durven ze niks meer te zeggen en laten ze je dan toch voor gaan! Rare lui ;)

Morgen weer lekker met de bus terug naar Kuala Lumpur!

Charley

Je zou toch wel wat gewend moeten zijn in ons kille kikkerlandje. Alle ergernis die je opnoemde aan het eind van je verhaal, komen hier elke dag opnieuw voor. Maar op vakantie verwacht je iets anders.... niet dus!
Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van je unieke trip.
We zullen jullie straks weer met open armen ontvangen in de zaal. Nog veel plezier.

Snarf

Top???