sawahata.reismee.nl

En we gaan nog niet naar huis!

Nog lange niet nog lange niet! Busje in, busje uit, busje in, busje uit... Pfff die bussen komen m'n neus uit! Maar de plaats van bestemming belooft wat: het grootste hotel ter wereld met 6500 kamers! Hoeveel handdoeken zouden zij dagelijks wassen? En hoeveel wc papier zou er doorheen gaan? Ongelooflijk! Het ligt op ongeveer 2000m dus ook hier wat frisser, maar dat is prima, dan is de shock straks thuis niet zo groot! We zijn suf van het reizen maar we komen wat bij in de kabelbaan naar boven die ruim 20min duurt. En dan, achter de laatste berg verrijst een heel dorp in alle kleuren, vormen en geuren die je maar kunt bedenken. Een soort Disneyland/kermis met het ene nog gekker dan het andere. Overal lichtjes, piepjes, riedeltjes, knopjes, spelletjes, geurtjes, nep planten, watervalletjes, eten, drinken, muziek, mensen, nog meer mensen: aaaaargh! Ik wilde even twee dagen uitrusten! hahaha Maar zonder gekheid: het is even wennen maar wel lachen. Het inchecken is ook bizar, we hebben geluk dat het redelijk rustig is want je hebt serieus 30 balies en dan nog 50 zelf check in machines! Nee! Het schijnt zo te zijn dat als het druk is je meer dan een uur in de rij moet staan. Ik vroeg me al af waar al die rijen met bankjes voor waren... Ben ik even blij dat het "rustig" is vandaag! Poeh! Het lijkt Schiphol wel!

Na een kop koffie acclimatiseren we wat en gaan we op ontdekkingstocht... Het is echt hilarisch! O ja, en ik ben de enige blanke hier dus mij aanstaren is voor sommigen een attractie op zich geworden! hèhè We hebben trouwens geen WiFi, dus we zijn afhankelijk van de Starbucks. Zo gaat dat meestal: hoe mooier het hotel, hoe minder je "krijgt" en hoe meer je overal apart voor moet betalen! Geeft niet, het is een goed excuus voor een extra bakkie ;)

Reacties

Reacties

Dick

Heb het First world hotel even gegoogled. Een fleurige bedoening hoor! Dat maakt nieuwsgierig naar de binnenkant !
Staat idd op 1 in de top 10 van grootste hotels. Verder een hotel in Thailand en de rest van de top 10 staat allemaal in Las Vegas.

Charley

Kan me voorstellen dat je het nu een beetje zat bent want het is wel rennen in alle richtingen. Voor echte rust heb je een paar dagen ‘beachvakantie’ nodig...

Snarf

Nog niet naar huis? Kom dan maar over naar Macedonië...!

Toppie, hoor!

Suze

Wow, bizar zeg zo'n groot hotel! Oh en Suus ik moest echt lachen dat jij zelf een attractie bent, wat een grap haha

De Dekkertjes

Hoi Suus en Kaz,
Pppfff ik word al moe van wat ik lees(hihihi).
Jullie kunnen hier lekker gaan uitrusten hoor in kijkduinpark van al jullie gereis!!!
We hebben een kamer over voor jullie...serieus he!
Lekker dagje aan de zandmoter op het kijkduinsr strand ....konijntjes bij het ontwaken...lekker rustig !!!
Dus een lekker weekendje boj ons er aan plakken en jullie zijn weer in de pioniers en accountantsstatu!

Geniet nog even van die laatste dagen want die gaan het snelst.

Kusjes van ons!

De Dekkertjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!