sawahata.reismee.nl

Sjonnie en Anitâh

O, o, o, wat hebben we lekker geslapen in het enorme bed! Heerlijk! Ik kom een beetje bij. Na het ontbijt huren we een scooter voor de komende 3 dagen. Dan kunnen we lekker ons eigen gang gaan en het is goedkoper dan steeds alles met een taxi. Vandaag is de weersvoorspelling goed maar voor de komende dagen wat minder dus we besluiten naar de kabelbaan en de skybridge te gaan. De enige brug ter wereld op 800 meter hoogte met maar 1 steunpilaar. Er is een heel Disneyland achtig dorpje omheen gebouwd en we moeten 33 keer zigzaggen voordat we omhoog kunnen maar dan heb je ook wat! Het uitzicht is prachtig ook al is het niet helemaal helder. De brug heeft gedeeltes met glas en het is leuk te zien hoe mensen reageren als ze er achter komen dat ze er op staan! Bijna niemand durft er overheen te lopen, het gaat gewoon tegen je natuur in! Maar het was echt een leuk uitstapje, heel mooi!

Eenmaal beneden lopen we door Disneyland maar dat is niet aan ons besteed. Na een drankje onder een boom is de rit terug op ons scootertje lekker verkoelend en onderweg maken we nog een diner reservering voor morgen bij een speciaal restaurant...

Langkawi is trouwens volledig belastingvrij dus er zijn enorm veel winkelcentra. We bekijken er een paar en het is net alsof je op een luchthaven loopt: alleen maar chocolade en parfum! Echt niet normaal, en er lopen super veel Chinezen die als een gek aan het inslaan zijn. Kaz zoekt een leren velddiensttas dus misschien lopen we die nog ergens tegen het lijf de komende dagen.

Maar Sjonnie en Anitâh stappen weer op de bromâh en toeren er lekker op los vandaag!

Charley

Ongetwijfeld is “Sjonnie” een synoniem voor Kaz en slaat “Anitâh” op Suzanne. Hebben jullie die aliases zelf verzonnen of werden jullie zo aangesproken?
In ieder geval heb je een paar dagen redelijke rust en word je niet van links naar rechts en van boven naar beneden geprest. Veel succes!

J&J

Nou, Sjonnie en Anitàh, ik stap morgeh ook weer op m'n scootàh en dan zal ik aan jullie denkeh ????

Snarf

Toppietoppie.