sawahata.reismee.nl

Hop on hop off

Aangezien de avondmarkt hier in Kota Bahru het enige is wat er te beleven valt hebben we lekker uitgeslapen en op ons gemak een Europees ontbijt genomen. Daar hadden we echt even zin in! Lekker een geroosterde boterham met pindakaas! Echt waar! En een soort dubbele geroosterde boterham met banaan ertussen, heerlijk. De limoen limonade smaakte naar allesreiniger (alsof ik wel eens een slokje genomen heb?!) maar de koffie van Kaz was gelukkig wel lekker! De taxi chauffeur kwam exact op tijd en eenmaal bij de luchthaven wilde hij een foto van ons maken! hahaha Ik wist wel dat we een bijzonder stel waren in een land waar 70% moslim is maar dat het zó bijzonder is... Geweldig! We besteden de rest van de dag aan wachten, zitten, langs de douane, vliegen, tassen ophalen en opnieuw wachten, zitten, langs de douane, wachten, vliegen, tassen ophalen... Eerlijk gezegd heb ik een klein beetje het gevoel alsof we alleen maar onderweg zijn maar het eiland Langkawi schijnt van alle markten thuis te zijn dus we zullen ons wel vermaken. Eerst maar weer het hotel opzoeken, kijken of het nu wel in één keer goed gaat!

En ja, soepel en snel voor €4 afgezet bij ons hotel. De kamer is netjes en groot, we hebben zelfs een zithoekje met tafel! Het is inmiddels 20.30 en we lopen over de super toeristische boulevard met 1001 winkeltjes die allemaal hetzelfde verkopen afwisselend met restaurants en bars. We kiezen iets uit maar het is niet echt lekker helaas, aangebrand en koud maargoed, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen! Nu lekker slapen want van al dat zitten wordt je zo moe hihi

Max en An

Ga lekker genieten. We kijken uit naar de volgende belevenissen. Liefs van Ma en An

Snarf

Toppie!

Charley

Ik dacht al wat doen die mensen daar, maar dat is dus veel zitten en van het kastje naar de muur lopen. Het wordt morgen vast een compensatiedag dus bereid je maar voor...