sawahata.reismee.nl

Queen

It's a beautifull day, the sun is shining! I feel good! And noooooo one is gonna stop me now!

Ja?! Jullie weten welk lied ik bedoel toch? Nou zo voelt het vandaag. De zon schijnt, we hebben aapjes gezien onderweg naar het andere strandje en we hebben heerlijk gesnorkeld! Dit keer naast alle mooie vissen ook haaitjes en opnieuw een schildpad gezien dus wat willen we nog meer?!

Nou, een kokosnoot zou lekker zijn. En ja hoor, een van de lokale bewoners hier regelt in ruil voor twee biertjes voor iedereen een grote kokosnoot! Wauw, wat heerlijk! Zo vers heb ik ze nog niet gegeten, yummy! Ik pak op het terras bij ons chalet het avondzonnetje nog mee terwijl ik dit opschrijf en Kaz is met de jongens aan het voetballen, echt vakantie dus!

PS. Bedankt voor jullie leuke reacties!

Reacties

Reacties

Snarf

Toppie!

MaxenAn

Wat fijn voor jullie dat het eindelijk lekker weer wordt en je dubbel kan genieten van al dat moois. Gelukkig hebben jullie niet voor 2 weken geboekt !!!xxx

Charley

Je ziet, alles komt goed en je mist eigenlijk niets.
Er gaat inderdaad niets boven een verse kokosnoot en dat weet ik uit eigen ervaring. Lekker slurpen met een rietje en daarna het jonge vruchtvlees (“buko” in het Filipijns) oplepelen....

Dick

Ja ja....melk uit een kokosnoot.
Gelukkig zit je op een bewoond eiland, anders had nu nu nog naar die kokosnoot zitten kijken!

Richard, Claudia en Robin

Super voor jullie dat nu eindelijk de zon is gaan schijnen. Dan ziet de wereld er toch wel eventjes anders uit, toch? Zeker daar.
Geniet er maar lekker van! Dikke kus !!! Van ons!

Frans Vijn

Klinkt alsof de vakantie nu meer compleet is met het mooie weer! Nou, heerlijk. Geniet ze en groetjes van ons.

Ada

Zondagmorgen. 10 uur, heerlijk met een kop koffie en een nieuw reisverslag van jullie. Beter kan je de dag niet beginnen even in een andere wereld .Ik geniet van al de verslagen en hoop dat jullie volgend jaar weer zo,n prachtige locatie uitkiezen. Groetjes en nog veel plezier.Ada

Lieve kinderen van opa en oma maatje

DE

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!