sawahata.reismee.nl

Jungle 3.2

Na opnieuw een lekkere verse wafel met chocopasta als ontbijt gaan we op advies van Tarsis&Joyce naar Coral Bay View resort. Achter ons strand loopt een pad dwars over het eiland door de jungle. Meerdere hebben het al gelopen en verzekeren ons dat het echt 20min duurt. We zouden ook apen tegen moeten komen dus ik krijg er meteen zin in en hou m'n camera bij de hand. Het pad valt inderdaad mee en dit keer klopt de informatie wel, in 25min staan we op het andere strand! Maar geen apen onderweg helaas. Ook de schildpadden, haaitjes en roggen zwemmen vandaag ergens anders vandaag denk ik... We snorkelen er op twee verschillende plekken op los en het is opnieuw heel gezellig met al die vrolijk gekleurde visjes! En zo brutaal, ik verbaas me er opnieuw over. Volgens mij denken ze: wat zwemmen hier grote "vissen" met rare slangetjes uit hun mond, die moet ik van dichtbij bekijken! O kijk, en zij heeft een kastje in haar hand, wat zou ze daar mee doen?

Ok, genoeg vissen gebabbel! Als we op het strand liggen op te drogen gaat het opeens spetteren, nee hè?! Helaas laat de regen ons opnieuw niet met rust. We lopen het jungle pad terug naar ons chaletje en de bladeren beschermen ons wat tegen de druppels. Nu kunnen we die apen wel helemaal vergeten natuurlijk, die zitten vast ergens dicht tegen elkaar aan te wachtten tot het weer droog is.

De regen is gelukkig niet van lange duur en we stillen onze snorkel honger bij het lokale barretje. Het waait en de zon wordt bedekt door een dikke laag wolken dus we slijten onze middag met wat hangen en luieren. Na m'n middagdutje zien we zelfs drie aapjes op het strand! Een foto was lastig want ik had alleen m'n telefoon bij me, maar ze zien er heel leuk uit met witte vacht rond de ogen en de bek. Toch nog gezien! :)

Reacties

Reacties

Snarf

Top!

Charley

Het komt regelmatig voor dat geplande trips anders lopen dan je had verwacht, maar je hebt in ieder geval mooie vissen gezien waar we hier grof geld voor betalen als je een zee-aquarium hebt. Een dagje rust kan trouwens geen kwaad, maar die regen.... Kop op! Het regent hier op dit moment ook.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!