sawahata.reismee.nl

Perhentian

Vandaag hebben we eigenlijk de hele dag besteedt aan het bereiken van onze nieuwe bestemming. Na wachten, vliegen, wachten, een taxi rit en een boottocht zijn we dan eindelijk op Pulau Perhentian Besar! We hebben een super schattig huisje in een mooie tuin aan het strand. We zitten op een heel rustig stuk en de omgeving is heel mooi. Morgen eerst maar eens lekker beginnen met een dagje luieren op het witte zand... Dat hebben we wel verdient na al die kilometers in de benen!

Max en An

Zo lekker voor jullie. We hopen dat jullie nu ook mooier weer hebben. Trouwens, wat een prachtige foto's XXX

Snarf

Toppietoppietop

Ada

Jullie weten de plekjes ook wel uit te zoeken hè, zou er bijna van gaan kwijlen ( is de leeftijd ). Maar serieus als er gevraagd wordt waar zijn jullie op vakantie geweest, zullen jullie waarschijnlijk zeggen PARADISE. Wat fantastisch om hier uit te rusten, dit willen we allemaal. Nog heel veel plezier en lieve groetjes uit een regenachtig Reeuwijk.

Charley

Dat luieren hoort er helemaal bij, anders kom je niet echt tot rust. Je krijgt het straks nog zwaar genoeg als je de dagelijkse taken weer oppakt. Leuk dat jullie zo’n fijn optrekje hebben gekregen; geniet er maar intens van.