sawahata.reismee.nl

Sarawak FC

Lekker even uitgeslapen vandaag, ontbeten met rijst en witte kip (mijn favoriet) en lekker twee wasjes gedraaid. Heerlijk dat lekker alles weer schoon en droog is! We hebben wat door de stad geslenterd en wat dingen geregeld zoals een excursie en wat minuten bij kopen op Kaz z'n sim-kaart. En natuurlijk niet te vergeten lekker koffie drinken! Zo'n shotje cafeïne kunnen we goed gebruiken!

In het weekend is er vanaf 17.00 een grote markt op 1,5km lopen dus we gaan daar op ons gemakje naartoe. En wat denk je? Staan we daar met het zweet op onze rug: géén markt! We vragen het aan iemand en het blijkt verplaatst te zijn. En de dame waarschuwt al: het is ver lopen. Nou dat was het zeker! Goeiedag! Maarja we zijn nu toch al onderweg. De markt viel tegen dus we hebben onszelf maar getrakteerd op een grote tandori kip van de BBQ! Die kunnen wij best samen op! Mmmm Maar als je dacht dat wij veel kunnen eten, je hebt het mis. Er kwamen hier soepkommen voorbij zo groot als een ondersteek po en saté stokjes gaan per 20!

Als troostprijs voor deze rommelige dag gaan we spontaan naar een eredivisie bekerwedstrijd van de lokale voetbalclub hier. Ze hebben trouwens een super vrolijk club lied! Kaz is helemaal in z'n nopjes :) hihi De taxi zet ons netjes af en legt uit waar we kaartjes kunnen kopen. €3 per persoon, ongelofelijk hè?! Ik schrik alleen een beetje bij de aanblik van ME agenten met schermen maar eenmaal verder gelopen wordt ik gerust gesteld. Er zijn hele gezinnen met kleine kinderen en er is volop politie die ons heel vriendelijk helpen. Sarawak heeft het tot de laatste minuut spannend gehouden maar in de extra tijd scoren ze op het nippertje nog een doelpunt! Het hele stadion uit z'n dak, en de vrouwen gillen nog het hardst!

Na afloop was het lastig een taxi te vinden dus we kregen de tip naar de hoofdweg te lopen. Kaz z'n telefoon was uitgevallen en het kaartje van de taxi chauffeur was kwijt! Help! En net op het moment dat ik via iemand op straat een nummer had gekregen rijdt er een taxi voorbij! Een agent was zo vriendelijk hem aan te houden omdat we hem de situatie hadden verteld. Wat een service! Eind goed al goed! De politie krijgt van mij een 10+

Het weer is trouwens vandaag beter, minder rokerig en af en toe komt de zon zelfs door de bewolking heen.

Dick

Dus FC Sarawak houdt de kansen wel in eigen hand....

Leuk weer op de hoogte te zijn van jullie menu! Klinkt allemaal erg lekker hoor. Wij doen na de vergadering even een pizzaatje.

Groeten P&M

Snarf

Toppie!

Charley

Je beschrijvingen van de maaltijden geven mij de indruk dat jullie straks moeten bijbetalen voor de terugreis vanwege het overgewicht...
Fijn dat je weer wat kunt zien door die rookwaas, stuk gezonder ook, lijkt me.