sawahata.reismee.nl

Natte voeten

Lieve allemaal, voordat we het vergeten: super leuk dat jullie allemaal berichtjes achterlaten! Echt heel erg leuk. Als we savonds iets geplaatst hebben kijken we de volgende ochtend gelijk of er reacties zijn, heel erg leuk!

En ja hoor, het regent weer! Pfff! Nou, eerst maar ontbijten en onze bus opzoeken. We gaan naar een National Park hier op het eiland, ongeveer een uurtje rijden. Wie weet is het dan droog.

En ja, we hebben geluk! Het miezert een beetje maar dat mag de pret niet drukken! We schrijven ons in en gaan vol goede moed beginnen aan onze wandeling naar het eerste punt. Het is droog, de natuur is prachtig, de krekels tjirpen en de vogels zingen er op los! Het geplaveide pad maakt plaats voor losse stenen en zand en we beginnen langzaam te klimmen... de losse stenen verdwijnen later ook en nu lopen we echt door de jungle! Door alle regen zijn de "paden" riviertjes en houden onze voeten het niet droog! Het is best zwaar met onhandige obstakels en hindernissen maar het is super tof! Ik heb goedkope schoenen aan dus wat kan mij het schelen! Lekker blubberen! Onderweg worden we vergezeld door vlinders en een schildpad! Wauw, die hadden we hier niet verwacht! Kaz maakte grapjes dat ik zou uitglijden, en helemaal onder de smurrie terug moest. En wat denk je? Hij glijdt zelf uit! Aaaaaaaah, helemaal vies! Maar na twee uur zijn we (gelukkig!) weer terug bij het beginpunt: moe, doorweekte blubber schoenen maar voldaan! Eerst maar even naar huis, droge schoenen aan en Kaz een schone outfit hihi

Als afsluiter van dit eiland en onze leuke dag gaan we lekker uit eten bij Seoul Garden. Hier kun je BBQ'en en Chinees fonduen (kokende bouillon ipv vet). Heerlijk, en het is "all you can eat" dus we vallen lekker aan op het vlees, de vis en heerlijke groentes!

We gaan lekker op tijd naar huis vandaag want morgen haalt de taxi ons om 5.00uur s ochtends op. Er gaat maar één vlucht per dag naar Kuching en die gaat vroeg!

Max en An

Oh, lieverdjes. Wat jammer van de regen. Maar ja!!! een Nederlander is gelukkig niets anders gewend. Fijn dat jullie zo genieten . XXX Max en An Bajetto

Charley

Lekker druk, hè, zo’n doe-vakantie. Heel wat beter dan ergens op een strand liggen zonder wat van de omgeving te zien. Ergens ben ik best een beetje jaloers op jullie prachtige “momenten”. Maar in onze tijd hebben we precies hetzelfde gedaan, dus geen reden voor jaloezie.
Geniet met volle teugen...!

Frans

Zo, het is jullie gelukt om de jungle in te gaan! Kaz had verteld dat jullie dat van plan waren. Kan je afstrepen van je To do lijst. Jullie verhalen lezen heerlijk. Waar is de foto van Kaz in de blubber??
Goede reis verder!

Leonie

Jaaaaaa ik wilde ook net vragen naar de blubberfoto van Kaz! hihi... ben trouwens benieuwd op hoeveel de stappenteller inmiddels staat.. ;-)

xxx

Dick van den Outenaar

Hallo lieve Kaz en Suus
Een oerwoud zonder blubber is geen oerwoud! Dit was echt. Er zijn mensen die een hoop geld betalen voor een modderbad, dus Kaz heeft eigenlijk een koopje gescoord.
Het is leuk om om regelmatig wat te horen van jullie avonturen, maar ook wel weer bijzonder dat er tussen Twee werelden zo snel contact mogelijk is. Geniet nog lekker van de reis, Pa

Max en An

Leuke aapjes met die Starbuckskoffie!!!
Wel een ander soort dan Oran Oetan?xxx