sawahata.reismee.nl

Ik heb een potje met vet, retteketet

We zijn er bijna we zijn er bijna, maar nog niet helemaal! Ik heb een potje met vet, retteketet, al op de tafel gezet, ik heb een potje potje potje vehehet al op de tafel gezet!

Tja, je moet wat, 5 uur in de bus naar het eiland Penang! Goeiedag zeg wat een zit weer, we zijn spontaan in slaap gevallen. Naja, gaat de tijd wel lekker snel!

Bij aankomst hebben we de taxi genomen naar ons hotel. We waren er in 10min ipv 1,5 uur met de bus. Die keuze is snel gemaakt! We hebben een prima kamer met zelfs een bureau erin, dus Kaz kan nu heel professioneel ons reisprogramma indelen ;)

Vanmiddag zijn we de stad doorgelopen via een wandeling uit de reisgids. En ja, ook hier heb je weer een Indiase en een Chinese wijk waar we natuurlijk het eten even uitgeprobeerd hebben. Nou, ze mogen blijven hoor, het was weer smullen met de roti, nasi, gebakken bami en soja drankjes! Het is hier wat rustiger dan in de grote steden maar wel een klein beetje ouwe meuk. Zelfs de toeristische trekpleisters zijn naar onze norm nodig aan restauratie toe maar daar maken ze zich hier niet zo druk om. Wel lekker relaxed eigenlijk he!? Misschien moeten wij ook maar wat minder serieus doen af en toe :)

Charley

Ja, dat zijn wat andere afstanden en snelheden dan wij gewend zijn. Hoewel, de spits zorgt ook in Holland voor uren vertraging. Alleen is in slaap vallen niet zo’n goed idee als je zelf achter het stuur zit. Jullie hebben het weer prima getroffen met de accommodatie en de schilderachtige omgeving.

Mama

fijn dat jullie weer een lekker plekkie hebben gevonden. Ziet er goed uit. En dat eten, dat klinkt helemaal super. veel liefs van ons xxx

Opa en Oma Maatje

Wat hebben we een hoop plezier van jullie verhalen. We kijken er iedere avond naar uit, en reizen zo een beetje met jullie mee. Veel liefs van ons en nog veel plezier daar.

Suze

Nou jullie zijn lekker aan het genieten als ik dat zo zie en lees. En al dat lekkere eten.... Hmmm... Om jaloers op te worden.

Veel plezier!! ????

Suze

Haha ik zie nu dat mijn smiley allemaal ??? Zijn geworden. Het had een kusje moeten zijn ;)