sawahata.reismee.nl

8 jaar

Het is feest tralalalala! Vandaag zijn we acht jaar getrouwd en dat moet gevierd worden! We hebben lekker uitgeslapen en heerlijk ontbeten met wonton noodle soep! Daarna hebben we alvast buskaartjes gekocht voor onze trip naar Penang morgen, een schiereiland 355km hier vandaan.

Bij het busstation is een aparte verdieping met 50 kraampjes die allemaal hetzelfde aanbieden en de een schreeuwt nog harder om je aandacht dan de ander! En hoe moet je dan kiezen? Wie is betrouwbaar? Geen idee! We hebben maar voor iets gekozen wat we ook op internet hadden gezien. Morgen komen we er vanzelf achter of we opgelicht zijn óf niet!

We hebben al best wel veel van de stad gezien en het is behoorlijk plakkerig vandaag dus we zijn even relaxed door een van de grootste winkelcentra van Kuala Lumpur geslenterd. Je weet wel hoe dat gaat... hapje hier, koffietje daar, kijken kijken en niks kopen... Ja, verrassend he?! Wij kunnen ook rustig aan doen een dagje! hahaha

Om de dag wat feestelijk te maken zijn we lekker sushi gaan eten. Mmmm we hebben genoten! Met onze buikjes goed gevuld zijn we naar een hotel gegaan met een terras op de bovenste verdieping en uitzicht op de Twin Towers. Gaaf zeg! Ze hebben zelfs een zwembad in het midden! Fantastisch! Ik zal wat foto's van internet downloaden. Echt een toffe afsluiter van onze trouwdag en Kuala Lumpur!

Richard claudia & robin

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Super hoor,dat je deze dag op deze manier mag vieren!

Max en An Bajetto

Gefeliciteerd!!! Dit is dubbel genieten. Leuk jullie verslagen te lezen we kijken naar jullie volgende uit. Liefs van ons

Charley

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Heel bijzonder dat jullie dat in zo’n prachtige omgeving kunnen vieren.

jptavecchio

nog 8 jaar erbij!
zal jij niet te veel eten Suzanne?
geniet maar van elke dag

Vijntjes

8 jaar: gefeliciteerd. Top en dan ook nog op vakantie samen.

Wil

Van harte met jullie trouwdag. Wat een prachtige foto's zeg.

Max en An

Niets MOET alles MAG !!! Heerlijk. Wel blijven ademen hoor en niet te veel eten!!!!!!! xxx

Mama Jean en Mas.

Lieve Susan en Kaz.

Gefeliciteerd ! 8 jaar al ? WoW !!!
Is echt dubbel genieten en wij ook genieten met jullie verslagen te lezen en kijken naar jullie volgende uit . Doeg!