sawahata.reismee.nl

Als je haar maar goed zit

Donkere wolken pakken zich samen, de temperatuur daalt, regendruppels beginnen zich te vormen en schilderen samen het oer-Hollandse weerbeeld dat we allemaal zo goed kennen.

Tijd om te vertrekken dus, en wel nu!

En ja, ik ben overstag. Ik kon alle vragende, hoopvolle blikken bij de vraag "hou je nog een blog bij dit jaar?" niet weerstaan!

Dus hier gaan we weer, op naar een nieuw avontuur, gezellig samen met jullie als vanouds! :)

De vaste lezers weten inmiddels hoe het gaat: opstaan en aankleden, ons af laten zetten op de luchthaven, koffie met worteltaart (uiterst noodzakelijk), tax-free parfummetjes en achteraan aansluiten in de rij... En natuurlijk niet te vergeten: Ik ben weer de klos bij de douane! Dit keer riep mijn opgestoken haar kennelijk vragen op dus de dame in uniform moest er grondig in voelen.

Hallo!? Hier heb ik op staan zwoegen ja! Het moet de komende 24uur nog goed zitten dus wat is dit?

Geweldig! Als je wat wil smokkelen moet je mij meenemen, ik wordt altijd gecontroleerd, goeie afleidingsmanoeuvre!

Hoe dan ook, alles is voorspoedig gegaan. Qatar airways heeft ons verwend met lekkere hapjes en drankjes en ons bezig gehouden met leuke technische snufjes aan boord. Zelfs de bediening van je leeslampje gaat electronisch, fantastisch!

Doha airport wil graag opscheppen dus ook hier voorzien van alle gemakken en luxe: hele rijen Apple schermen om te internetten, kaviaar barren en flitsende auto's; alles om je maar iets te laten kopen. Maar daar komen we niet voor, we vliegen lekker door naar onze eerste bestemming: Kuala Lumpur!

Helaas niet kunnen slapen maar dat mag de pret niet drukken! We hebben ons hotel makkelijk gevonden en het ziet er keurig uit. Even de stad in, wat eten en dan naar bed want de luikjes zijn dan ongeveer 29uur open en dat voel je wel!

mama

wauw dat is al snel. goed wat te horen/lezen van jullie. Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en dat het hotel oké is dan lukt het wel om weer wat bij te tanken. Dat wordt genieten......... heel veel plezier en liefs

Ada

Wat een verrassing dat jullie ons weer meenemen op vakantie. leuk hoor dat jullie de mooie plekken op aarde met ons willen delen. ik geniet ervan dank jullie wel daarvoor. ik wens jullie een hele fijne vakantie en natuurlijk de hartelijke groeten vanuit Reeuwijk.X

Richard, Claudia en Robin

Helemaal leuk dat wij weer een klein beetje mogen meegenieten met jullie. Kijkken uit naar al jullie avonturen. En geniet lekker van jullie welverdiende vakantie!
Groetjes!!!

Max en Anklie

Geniet lekker van alles. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen en denken dat we weer gaan genieten van jullie reis!!!

Charley

Leuk om je eerste blogimpressies te lezen. Je kunt er onmiddellijk een reisverhaal van maken want de schrijftrant is daar heel geschikt voor. Ga vooral zo door, want daar kunnen we echt van genieten. Veel succes met je verdere ervaringen.

Frans

Leuk dat jullie ons weer meenemen op reis. Fijn dat alles goed gaat en geniet ze!
Groetjes van de Vijntjes

Mama. Jean

Hoi we zijn blij dat julie zijn al gearriveerd .
Geniet van jullie rais. OK daag!!

Mama. Jean

*reis

K&M

Dat klinkt als een goed begin :-)
Geniet van jullie vakantie! We zijn blij dat we mee mogen genieten :-)

Wil

Hartstikke leuk jullie weer te kunnen volgen.
Heel veel plezier, Groetjes Wil

Tarsis en Joyce

Wij reizen in onze gedachten met jullie mee. Veel plezier!

De Ebertjes!

Wat leuk dat wij weer mogen meegenieten! En ja Suus, jij ziet er natuurlijk zeer verdacht uit met keurig opgestoken haar!???????? Wij hopen dat de douane jullie verder met rust laat! Geniet ze!????????

Max en An Bajetto

hahaha jullie dachten natuurlijk:"Wie zijn Max en Anklie?" Wij dus , we zijn erg benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven. xxx