sawahata.reismee.nl

65.000

We willen jullie even kort laten weten dat we echt een geweldige week ervaren hier met alle broeders en zusters! Gisteren hebben we een stadswandeling gelopen en opnieuw was alles perfect geregeld. Je moet je voorstellen dat er duizenden broeders en zusters als afgevaardigden in de stad zijn en allemaal een wandeling gaan maken. Dat vraagt ook duizenden vrijwilligers en duizenden uren voorbereiding. Het was opnieuw geweldig. Halverwege de route een zusters die onze koffie bestelling alvast opneemt zodat je niet hoeft te wachten in het restaurant, een broeder die op onze tassen past bij het binnengaan van een gallerie, allemaal van die details waar aan gedacht is. Perfect! Helaas ging het extreem regenen zodat we de wandeling niet helemaal konden voleindigen maar dat mag de pret niet drukken! Het is zo lief dat er zo veel voor ons gedaan wordt!

Vandaag onze eerste dag congres gehad. Een stadion met 65.000 broeders en zusters! Kun je je voorstellen hoe dat klinkt als we gaan zingen?!

En opnieuw weer vlekkeloos georganiseerd: een bus die ons ophaalt bij het hotel en thuisbrengt, lunch, honderden broeders in gele vesten die je helpen met een plek, etc. Ik moet echt even stilstaan en realiseren dat dit echt aan het gebeuren is en dat ik er ook echt van moet genieten want het is zo voorbij!

Frans

Schitterend om te lezen. Heel blij voor jullie dat het zo goed gaat.

Geniet nog!
Groetjes,
Frans

De Peet

Hoi Kaz&Susan,
Jullie hebben ons veel moois laten zien en prachtige foto`s verzonden. Maar ..... beste lieden, `t mooiste van alles vonden wij dat we jullie weer heel en gaaf in de koninkrijks zaal mochten ontmoeten.
Veel liefs ElsPeet