sawahata.reismee.nl

Superlatieven

Het is lastig bloggen: er is weinig internet hier, onze excuses ;) Maar nu kunnen we eventjes snel op WIFI. Het is hier echt geweldig! Alles wat ik erover schrijf doet eigenlijk tekort. We hebben als afgevaardigen uit alle landen een speciaal keycord gekregen met een lapelkaartje ongeveer 2,5 keer zo groot als een normale. Hieraan kunnen alle broeders en zusters zien wie lokaal is en wie afgevaardigd is. We zijn aangemoedigd om de keycord de hele week te dragen en dat is echt heel leuk. De stad is overspoeld met paarse lintjes! Geweldig! We worden overal heel erg verwend! Gisteren zijn we in de velddienst geweest en hebben we een fantastische avond gehad met eten, zang, dans, schapen scheren, kangoeroe's kijken... Te veel om op te noemen. En de broeders dn zusters zijn zo blij om ons te zien! Overaal staan ze ons op te wachten met spandoeken, cadeautjes, bloemen kettingen, het is echt allemaal te gek...te veel, te lief, pffffff WAUW! Ze zijn zo blij dat we hier naartoe zijn gekomen! Dat doet ons echt heel erg goed en is heel erg aanmoedigend! We hopen jullie straks ook te kunnen aanmoedigen met onze ervaringen. Vandaag zijn we op een bus tour geweest langs de kust. En afgezien van de prachtige schepping waar we van mogen genieten is ook hier het welkom weer overweldigend. Opnieuw spandoeken, bergen eten, cadeautjes, knuffels en kussen, 100.000 foto's. Er wordt veel gelachen, we worden aangemoedigd, we worden verwend! Echt, niet normaal! We hopen het gevoel een beetje te kunnen overbrengen als we thuis zijn en we beloven: ook voor jullie hebben we een verrassing!

Ilja

Gaaf zeg!! Klinkt echt super aanmoedigend. Onze internationale broederschap vindt je echt nergens. En dan hebben jullie het congres nog niet eens gehad. Ik ben benieuwd naar jullie verdere ervaringen.

X

Stefan, Tirza, Reza & Stacey

Lieve Kaz & Suus,
Wat een geweldige verhalen van jullie! Wat heerlijk dat jullie zo mogen genieten van de liefde onder Jehovah's volk! We blijven jullie volgen met soms een 'beetje' gezonde jaloezie:-) Liefs en
Een dikke knuffel van Reza & Stacey

Suze

Wauw! Het klinkt echt super allemaal zeg! Dat gevoel brengen jullie zeker over, want ook zonder de ervaringen (die we nog tegoed hebben :-)) moedigen jullie ons al aan hoor. Heel bijzonder allemaal! Heel veel plezier nog en geniet ervan! x Suze