sawahata.reismee.nl

Puffing Billy

Waar zal ik beginnen? Er is zoveel te vertellen! We zijn een dag eerder aangekomen in Melbourne dan gepland want onderweg was er minder te zien dan we gedacht hadden dus de reis ging wat sneller. Het was alleen moeilijker een hotel te vinden dan verwacht dus we zijn wel een paar uur kwijt geweest met zoeken... De receptionistes bleven maar zeggen: Jehovah's Getuigen zijn door de hele stad, alles is volgeboekt! hihi Uiteindelijk toch wat gevonden en heerlijk geslapen. De volgende dag hebben we Jean, Mas, Koen en Maite ontmoet en zijn we gezellig met elkaar de stad in gegaan. Bij aankomst in ons hotel zaten er twee zusters op ons te wachten en hebben we een schoudertas met inhoud gekregen. Echt zo lief! Een drinkfles, een kussentje, een koffiebeker, en van alles en nog wat! Te veel om op te noemen! Echt te gek gewoon.Een heel warm welkom!'s Avonds kwamen ook pa en ma aan en toen waren we compleet.

Vandaag moesten we vroeg op omdat er een tour voor ons gepland stond. Puffing Billy, een trein die op stoom rijdt en door de bergen koerst, heel erg leuk! En vooral omdat je het met zoveel broeders en zusters kan delen. Ik kan het heel moeilijk onder woorden brengen, het is een gevoel... alsof ze je al kennen en je op staan te wachten. We kwamen aan bij de trein en toen stond er al een groepje met een spandoek. Later langs de route ook steeds broeders en zusters... een gemeente had lunch voor ons gemaakt, er lagen kleine cadeautjes in de bus... pffff Overweldigend! Elke keer als je denkt dat je verrast bent en dit het hoogtepunt was komt er weer iets nieuws! En weer iets om mee te nemen of om te doen..! Het is echt te gek! Zo hartverwarmend en lief en gezellig! Ik weet niet wat ik moet zeggen! En allemaal broeders en zusters die je begeleiden in de bus, en die wat vertellen over de omgeving en de dieren die er leven. Maar ook iets over de geschiedenis van bijvoorbeeld de eerste gemeente in dat gebied of hoe de prediking daar gaat. Tot in de puntjes georganiseerd! Geweldig! Ik ga proberen foto's te uploaden! Als het niet lukt hebben jullie die ZEKER nog tegoed!

Dikke knuffel uit koud en regenachtig Melbourne!

Leonie

Ahhh wat leuk!! voorproefje van het paradijs (maar dan hopelijk zonder regen). Ben echt zo jaloers op jullie! Geniet lekker van de gezellige omgang met onze Australische familie! dikke kus

Frans

Hoi Kaz en Susan,
leuk dat jullie goed zijn aangekomen, jammer van het weer, hopelijk knapt het gauw op.
Hebben jullie al mijn neef ontmoet, Jason Vijn? Die is afgelopen zaterdag nacht daar aangekomen. Hij reist met een groepje waaronder Remy van Vliet in zit.
Het zou wel heel toevallig zijn als je hem ontmoet.
De omgang met brs en zrs in het buitenland vindt ik altijd een hoogtepunt van iedere reis.
Geniet ervan!
Groetjes,
Frans Vijn

Max en An B.

Lieve kindertjes, wat fijn te lezen dat onze broeders en zusters zo liefdevol zijn. Heerlijk om te bedenken dat dit (straks) over de hele wereld is!!!! Wij wensen jullie een hele fijne tijd. Liefs van de Bajetto's

Richard, Claudia en Robin

Dikke knuffel terug uit het natte herfstachtige Den haag! Geniet van elke moment. Jullie zullen heel wat indrukken te verwerken krijgen. Teveel natuurlijk om op te schrijven.
Een hele fijne tijd met onze lieve br,s en zr,s daar toegewenst van ons. Jaloers? (Welnee)

Joyce

Suus weet niet wat ze moet zeggen?! Dan moet het wel heeeel leuk zijn ????! Heel veel plezier nog, liefs Joyce

Harriette

Ja, ik geniet mee, heb het Congres in New Orleans net achter de rug, vind het fijn weer ondergedompeld te worden
in dat heeeel bijzonder gevoel. En dan komt nog het Congres geniet ze!!