sawahata.reismee.nl

Adam en Eva

De dag begonnen met een heerlijk ontbijt van cappuchino en scones met uitzicht op de Jervis baai, prachtig. Er stonden ook twee zusters met de lectuurstand en het was erg leuk even te kletsen en alvast van de internationale broederschap te genieten! Onze route naar Melbourne is ook schitterend. We stoppen hier en daar maar niet te veel anders moeten we straks 1000km op een dag rijden! Het gaat hier niet zo snel, steeds roadblocks, dorpjes waar je maar 50km/u mag... Maar gestaag gaan we door. Het ene dorpje nog kleiner dan het andere en allemaal alsof je in een oude Amerikaanse film set staat. Ik vergeet steeds een foto te maken maar misschien komt het er morgen nog van. Onze eind bestemming is Eden, en doet haar naam eer aan. Een hele mooie omgeving met prachtige natuur en dieren. En wat helemaal bijzonder is: we hebben walvissen gezien! Gewoon vanaf de kade! Geweldig he?! Wat een indrukwekkende schepping...! Vanacht slapen we in een kleine cabin aan het strand en hebben we als diner kangoeroe biefstuk van de BBQ naast ons huisje. Nog nooit gegeten maar lekker hoor! Toch nog een klein beetje gecampeerd deze vakantie ;) Inmiddels valt de regen met bakken uit de hemel. Gelukkig niet met een wc-rol over de camping op slippers naar het douche hok maar we hopen stiekem wel dat het morgen weer droog is... PS. Bedankt voor jullie leuke reacties!

Suze

Walvasissen zien vanaf de kade?! Wauw! Hoe gaaf is dat!