sawahata.reismee.nl

Bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je

Lange broek, dichte schoenen en een jasje... Gelukkig hadden we het in de koffer zitten want het was koud en nat vanmorgen. Regen en harde wind, bah. Zeker speciaal voor ons om alvast te wennen aan NL ;) Uit jullie reacties begrijpen we dat we ons mentaal al moeten gaan voorbereiden op slecht weer bij tuiskomst! Ok, ok, we hebben vandaag geoefend, mag het morgen weer warm ajb? Ik kan nog geen afscheid nemen. Maargoed, wat doe je met zulk weer? We zijn naar de vismarkt gegaan. Niet helemaal zoals we gedacht hadden maar wel leuk om te bekijken hoor. Allemaal winkels met verse vis en heel veel tafeltjes om aan te eten! We zijn de dag vervolgd met een veerboot overtocht naar Manly, een klein half uurtje varen van Sydney. Een dorpje gericht op surfers en toeristen met allemaal winkeltjes en restaurantjes. En die kunnen wij natuurlijk niet weerstaan! :) Net als alle sushi bars hier in Sydney op elke hoek van de straat. Een aantal hoeken is het uit te houden maar daarna zwichten we als kleine kinderen voor een snoepwinkel "die is lekker, ow en die, en zullen we deze nog proberen?" hahaha Heerlijk! We hebben hier al drie dagen sushi gegeten tussendoor! Maargoed, klein rondje op Manly gelopen en nog even terug naar de bar onder het Opera House voor lekkere koffie. Nog wat gelopen, wat gekeken, Kaz is nog ff lekker naar de kapper geweest en dan zit de dag er (na een heerlijke ramen noodle miso soep) er weer op! Morgen autotje huren en beginnen aan de kustroute naar Melbourne!

Ada

Hallo lieve broer en zus , wat is het genieten om met jullie mee te reizen. Gisteren weer de laatse berichten bij opa en oma gebracht , als opa mij voor de deur ziet staan komt hij al met een big smile de deur open doen.Zij beiden genieten met volle teugen van jullie belevenissen en die zijn dan ook spectaculair. Nog veel plezier de komende week op het congres, doe iedereen de hartelijke groeten van mij. Kijk uit naar de volgende mail . X

Frans Vijn

Hoi hoi,
Leuk dat jullie Manly hebben bezocht. Ik ben daar een tijdje geweest in 1988! Ik ben daar ook in de velddienst geweest, ook langs de boulevard (straatwerk). Gaan jullie nog in die hoge toren? En The Rocks? The Observatory? Nog veel plezier!
Hier is de herfst eindelijk begonnen. Regen en wind.
Jullie verslagen lezen is enorm boeiend en ik leef helemaal mee!
Groetjes,
Frans