sawahata.reismee.nl

Bondi Rescue

We zijn de dag begonnen met een veerboot overtocht naar Watson's Bay. Een sjieke wijk met dure huizen en auto's. Leuk om doorheen te lopen maar heel veel meer ook niet. Daarom maar snel weer de bus genomen naar het wereldberoemde Bondi Beach! Misschien herkennen jullie wel iets van de foto's van wat op de NL televisie is geweest; Bondi Rescue. Je zit hier alleen aan een ander stuk van de oceaan. Meer wind, golven en vandaag wat kouder, ik had een vestje aan. Het water is hier 19 graden en ter vergelijking: onze snorkelexcursie was in 24 graden water. Dus helaas kon de zwembroek en bikini in de tas blijven. Maar we zijn hoe dan ook op Bondi geweest! We hebben gekozen voor een 6km lange kust wandeling over de kliffen en baaien tussen Bondi en Coogee beach met echt prachtige uitzichten! Heel mooi! Maar het was soms best wel stijl omhoog of omlaag dus ik was blij na afloop even te zitten met een lekker bakkie en toet in de zon! Maar de dag was nog niet voorbij en tourguide-Kaz had nog iets op het programma: Paddington. En dan niet van het beertje Paddington maar een mode wijk hier in Sydney. We hebben het bij kijken gehouden want kopen is een aanslag op je portemonnee! ;) Maar je kunt wel leuke ideeen opdoen! Nog even door de stad gelopen, langs de haven en opzoek gegaan naar een restaurantje om wat te eten. Er stonden er twee op de kaart waar we wel naartoe wilden gaan maar helaas vielen ze beide tegen. Dus zijn we maar weer bij onze stek van gisteren beland: Van maandag tot en met woensdag voor $10 steak met salade en friet! Wie wil dat nou niet!? (€7,50). Geen straf om dat twee dagen achter elkaar te eten! :) Maar mijn voeten willen nu nog maar 1 ding en dat is naar huis... Lekker met de beentjes omhoog! Morgen wordt het niet zulk mooi weer dus even rustig aan maar...

Ilja

Nou jullie maken er echt een actieve vakantie van zeg!! Jullie maken een hoop kilometers. Leuk dat je zo vaak schrijft suus. Trouwens hier is de herfst echt begonnen. Dus geniet lekker van de zon. Liefs maart en il

Leonie

Beetje jammer dit...ik had met Bondi beach juist wel wat leuke foto's verwacht van Aussie lifeguard hunks in rode broekjes..Die hou ik dan nog tegoed! xx

De Dekkertjes

Lieve Kaz & Suus

Geniet lekker van het warme weer want hier is het uie!!!
We hebben echt het idee dat jullie lekker aan het ontspannen zijn, aan de foto's te zien.
Hebben jullie dan toch de perfecte mix gevonden van doen en strand? :)
Fijn om te zien dat het jullie goed gaat en dan ook nog uitzien naar zo'n fantastisch toetje!

Veel liefs van ons!

Max en An B.

Zo, wat een ervaring zeg!!! We hebben in de nieuwe wereld heel wat te doen om Jehovah's schepping te bewonderen. Geniet ervan lieverds. Wij volgen jullie op afstand en genieten mee.xxxxx