sawahata.reismee.nl

Stinkie Stankie

We hebben opnieuw heerlijk ontbeten aan het strand en zijn toen begonnen aan de rit terug naar Cairns. We zijn op wat Kodak momentjes gestopt en doorgereden tot Palm Cove. Een luxe badplaats met heerlijke koffie! Van daaruit doorgereden naar de Koala Gardens. Eerst afrekenen bij de kassa natuurlijk, want voor niets gaat de zon op en voor de rest moet je allemaal betalen ;) Maar wat zijn ze schattig! Ow echt! En lui! Ze hangen lekker in de boom niks te doen. Slapen en eten, dat is waar het leven van een koala om draait. En toen het "cuddle" moment: je moet op een bepaalde manier gaan staan en je mag ze maar op 1 manier vasthouden en dan "hangen" ze hem een soort in je armen. Best zwaar nog hoor, beetje Stacey formaat ;) En stinken! Gatsie! Maar gelukkig ruik je dat niet aan de foto! En daarna nog even naar de kangaroos. Sorry Declan, ik hoop niet dat je te jaloers bent :) Ze zijn heel zacht en lief! Daarna nog wat watervallen bekeken en richting stad gereden. We slapen weer in hetzelfde hotel als een paar nachten terug, wel zo makkelijk. En dan laten we de rust en alle natuur achter ons in ruil voor Sydney.