sawahata.reismee.nl

Cassowaries

Helaas geen koala op de veranda... Maar we hebben heerlijk geslapen in ons kleine huisje en zijn de dag begonnen met en super ontbijt op een super lokatie: pancakes met bosvruchten en kwark aan de andere kant van de wereld in een regenwoud natuurpark aan het strand! Wat hebben we het slecht ;) Het uitzicht is schitterend! De jungle die uitloopt in zee, echt uniek. Geen wonder dat dit op de wereld erfgoed lijst staat! We hebben lekker wat rondgereden in onze gehuurde Nissan Micra en zijn bij zoveel mogelijk strandjes en uitkijkplekken gestopt om van deze geweldige omgeving te genieten! Onderweg hebben we zelfs een cassowary gezien. Een wat? Een cassowary: een soort grote kalkoen die op de PC Hooftstraat heeft gewinkeld voor een mooie zwarte bontjas en een indigoblauw met rood colletje. Hele grappige beesten. Maar je komt ze niet vaak tegen dus we hadden echt geluk! Hij wilde niet poseren maar heb stiekem toch wel een leuke foto kunnen maken! :) Nog even genieten van de zon en het mooie strand, wat eten en dan morgen terug richting Cairns. (Foto's volgen vanavond, dan hebben we sneller internet. In het hele gebied rond Cape Tribulation heb je geen telefoon bereik en geen WIFI)

frans

Hoi Kaz en Sus
Heel bijzonder en uniek wat jullie meemaken. Fijn om te lezen dat alles zo goed gaat. Lees Spreuken 25:25
Groetjes,
Frans