sawahata.reismee.nl

Toe aan iets anders

We hebben maandag en dinsdag niet veel uitgespookt... Winkelen, eten, zonnen, eten, koffie drinken, eten hihi Vakantie dus! Maar we zijn Darwin wel een beetje zat. Het dorp is hier zo klein dat we nu al bekenden tegenkomen elke keer! Onze vlucht vanochtend naar Cairns ging voorspoedig en vanuit de lucht was al prachtig, laat staan op de grond! Echt paradijselijk. Helder blauw water omgeven door groen. Het dorp is wat toeristischer en groter. Men leeft hier van de excursies want om de 10meter is een winkeltje waar je dingen kunt boeken. Wij zijn naar de VVV gegaan en hebben een snorkel excursie geboekt naar het grootste koraalrif ter wereld! We hebben er super veel zin in! We moeten er wel om 6uur ons nest voor uit maar dat hebben we er zeker voor over! We hebben wat rondgekeken en natuurlijk wat gegeten ;) en geoefend met links autorijden. Maar Kaz doet het super goed, gaat perfect! Wel zo prettig want morgen staat ons na de snorkel excursie nog een rit van ruim 2uur te wachten naar onze volgende bestemming, Cape Tribulation! Geen idee of daar internet is maar zodra het kan zal ik zeker foto's plaatsen van het snorkelen.