sawahata.reismee.nl

Het hoekje om

Gistermiddag zijn we nog even naar een markt aan het strand geweest. Alsof we terug in de tijd gingen! Allerlei kraampjes met batik kleding, natuurproducten, eten en: hippies! Echt geweldig om te zien: lange baarden, mensen op blote voeten, gitaarmuziek... grappig sfeertje. We hebben er wat gegeten en gekeken en toen zijn we lekker om 20.30u lokale tijd ons bed in gegaan. Om 11.00u gewekt door de schoonmaakster, wauw, we hadden het nodig! Vandaag zouden we een tour maken maar die was helaas vol dus dat doen we nu zondag. Dus vandaag lekker naar het strand, klein half uurtje lopen vanaf ons hotel. Dus lekker een rugzakje mee en gaan. Het strandje zag er mooi uit, windje door de haren, heerlijk! Maar aangezien het een stil stukje was met hier en daar lagen slib waar je in weggleed gingen we even het hoekje om langs een grote stenen muur/golfbreker. Even wat klimmen en klauteren, en toen stonden we op een veel groter en breder strand. Heerlijk! Dachten we! Het bleek omringd te zijn met slib waar je tot in je knieën in weg zakte! Veel te gevaarlijk om op te lopen! Dus zat er niets anders op om door te klimmen en klauteren totdat we op vaste grond kwamen. Maar dat was natuurlijk pas helemaal aan het einde, terug bij de boulevard. Anderhalf uur en heel wat schrammen en zere handen verder waren we eindelijk op vaste grond! Pffffff Hebben meer mensen dit soort dingen op vakantie? :) Kan het bij ons nou nooit eens normaal gaan?! hihihi We hebben echt altijd wat. Dit zou een relaxe strandmiddag moeten zijn! :) Naja, wel leuk om te vertellen, geen saaie blog haha Maargoed, snel terug naar ons hotel, lekker een duik genomen in het zwembad en opgefrist. Heerlijke koffie gedronken in het centrum en toen waren we weer helemaal het mannetje, uhh, vrouwtje! We hadden tenslotte nog iets leuks op het programma: Cinema dek, film under the stars. Met andere woorden: een openlucht bioscoop! Echt heel erg leuk. Opnieuw weer beetje alternatief maar super gezellig. Je mag je eigen eten meenemen, er wordt gezorgd voor ligstoelen, water, kussentjes, anti muggen spray, er branden fakkels en kaarsjes, super! We hebben echt genoten! Een goede afsluiter van een bijzondere dag. PS. Niet altijd internet beschikbaar, kan niet elke dag updaten.