sawahata.reismee.nl

Fasten your seatbelts

Normaal gesproken kun je tijdens een vlucht je riem losmaken en gaan ze alleen met opstijgen en dalen vast. Niet op onze vlucht helaas, wegens slecht weer de hele vlucht turbulentie gehad... er viel dus ook weinig te slapen... Lichtelijk gebroken, maar een warm onthaal op Darwin airport. En ja, wij waren de gelukkigen die even met de douanier mochten praten. En na wat wachten en zweten ;) kwam onze foto en visa gelukkig op het computerscherm! Pffff Het zou wat zijn als we rechtsomkeer hadden moeten maken! Verder ook wel gelachen hoor: aan alle Aziaten, inclusief aan Kaz wordt wel 3x gevraagd of je geen eten bij je hebt. Hahaha En nee Raym en Suus, we hadden ECHT niets bij ons! :) Alles van hout moet je ook aangeven en onze give away's voor het congres zijn sleutelhangers met houten klompjes. Ik vond het eerlijk gezegd wel een beetje spannend: de koffer op een tafel, een douanier erachter, allerlei vragen... Net als in Airport Control (tv programma). Als het nu maar mee mag! Ik zou het zo jammer vinden... Ja hoor, het verlossende antwoord: "They look very cute, it's ok. Have a nice stay!" YES! Ik ben blij! Niet voor niets uren zitten freubelen! Nog even geld pinnen en dan kunnen we er tegenaan! Voor ons gevoel is het nu 5uur 's ochtends maar we gaan toch maar ontbijten. Lekkere reuze muffin voor een reuze prijs! Even wennen na goedkoop Singapore, hier is alles meer zoals in Monaco ofzo, nog net geen 5 euro voor een koffie :) Ons hotel is super, de kamer is groot incl keuken en bubbelbad en het bed is zacht. Kijk er nu al naar uit! Het centrum is niet zo groot maar we gaan ons wel vermaken. En ook maar even een dagje niks, helemaal niks. Het is tenslotte ook vakantie! hihi MAAR: Morgen eerste een tour van 7.00 tot 20.00 naar een natuurpark met krokodillen enzo................:)

De dekkertjes

Gelukkig !!!
Jullie zijn heel aangekomen! ....en jullie mochten zowaar het land in ,, good for you".
Nou gaan we het meemaken....al die verhalen over slangen, krokedillen, spinnen en andere enge dieren.
Er zullen heel wat blaren bijkomen door het bange weg rennen :-)
Maar gelukkig is Kaz (crocedile hunter) erbij!
Veel plezier en geniet van het bijzondere land, fijn dat we met jullie mogen meereizen....is we zo goedkoper!

sietske.van.dijk@degroeiling.nl

Hoi,
Vanavond je vader en moeder naar Schiphol gebracht. Geniet van Australië. Ik geniet van je verhalen. Groetjes, Sietske.

Ada

Lieve Kaz en Susan wat leuk om jullie te volgen vanaf de bank in Reeuwijk.Susan je moeder had al verteld dat je zo leuk kan schrijven , nou ben het helemaal met haar eens, ik geniet van jullie mooie reisverslag. Vandaag voor opa en oma de verhalen uitgeprint en lan gs gebracht, kunnen ze ook meegenieten, heb beloofd dit volgende week weer te doen. De hartelijke groeten en nog heel veel plezier in Down Underdog. XXXX