sawahata.reismee.nl

Desalniettemin niet tegenstaande dat

We hebben al drie avonden met koud water gedouched dus ik ging bij de receptie vragen of dat vanavond warm water kon worden. Blijkt er een knop te zijn die je om moet zetten voor warm water! Dat meen je niet! Grrrrr En dan nog even mijn voeten, en dan hou ik erover op. Ze zijn zielig, echt heel zielig :) De blaren ga ik niet meer tellen, als er een wedstrijd voor zou zijn heb ik gewonnen! Maar desalniettemin niet tegenstaande dat gaan we toch weer lekker op pad vandaag! De bestemming is Little India. Kleurrijke huisjes, chaotische markten en uiteraard heel veel eten! En dat kunnen we natuurlijk niet weerstaan! Een lekkere banana prata als ontbijt met vers geperst suikerriet sap. Dat eerste was heerlijk, dat tweede niet :) We hebben trouwens steeds erg geluk met het weer, het is heerlijk! En de regen valt 's nachts, goed getimed he?! Vandaag niet zo'n vol programma, lekker relaxed. Na de wandeling door Little India lekker Starbucks opgezocht voor een koffiepauze. Zelfs Kaz was het zat en heeft spierpijn! Een unicum! :) Verder beetje winkeltjes kijken, eten, parkjes bezoeken... Misschien kunnen we zo nog wel wat gaan eten, en dan daarna nog wat eten? ;) Lau Pa Sat is de plek om naartoe te gaan dus dat hebben we gedaan. Wauw, nog nooit zoveel keus gehad! Genoten van de laksa, gebakken bami, dumplings...moet ik nog meer zeggen?!

Reacties

Reacties

Jeroen&Jessica

Whahahaha! Dat zou ook iets voor mij zijn, dagen kou lijden onder de douche en dan ontdekken dat dat helemaal niet had gehoeven ???? gelukkig is het lekker warm daar!
Geniet ervan! Liefs van ons

Jeroen&Jessica

Oke smileys worden dus vraagtekens! :0

Emile van Dam

Ik snap niet dat Charley nog niet gereageerd heeft want toen ik in Suriname was kreeg ik elke dag een berichtje van hem via deze site. Charley waar ben je????
Afijn leuke verhalen Kaz en Susanne, vooral over dat heet water en die blaren. Zelfs door pionieren krijg je niet van die blaren! Nog heel veel plezier daaro en hou ons op de hoogte he? Vooral van het congres en zo strax!
MVG Emile en Defny

pa en ma

Het eerste traject zit er alweer op. Wat gaat het snel he!? Een goede reis naar Darwin. Veel liefs van ons, en ook nog bedankt voor mailtje. Xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!