sawahata.reismee.nl

Blaren

We zijn de dag op tijd begonnen met een heerlijk ontbijt met een Prata met ei en curry. Ook ditmaal prefect gereisd met de metro en bus naar onze eerste bestemming: Mac Ritchie Park. We zouden een wandeling van 5km doen naar de top van de berg waar je een brug over kon van 260m boven de grond. Wij gingen ervan uit dat het een rondje van 5km zou zijn maar dat was enkele reis! En toen ook nog het pad van de brug a 3km en toen ook nog terug! Crisis! We hebben een mooi uitzicht gehad maar ik heb ook 5 blaren cadeau gehad, ai! Er was een kabelbaan naar beneden maar die was nogal prijzig dus kozen we voor de taxi. Maar na 20min wachten kwam er een dame naar ons toe die ons een gratis rit met de kabelbaan aanbood om daar een taxi te nemen. Service! De taxi was niet meer nodig want dat was onze bestemming en ook nog een leuk ritje gemaakt! Toppie! Onze volgende bestemming was Sentosa Island, een soort mini Disneyland met strandjes, attracties, winkels... You get the picture. Leuk, maar kitch :) Wel opnieuw heerlijk gegeten en een leuke rodel afdaling gemaakt. Op weg naar het hotel nog even geprobeerd de F1 te zien maar allea was (natuurlijk) hermetisch afgesloten. We moesten het met het geluid doen... Ik zal proberen ook wat foto's te posten. Liefs van ons!

Frans en Maria

Hoi Kaz en Susanne, heel leuke reisverslag en fotos. Susanne, niet zo verlegen, wij willen jou ook op de fotos zien :) Geniet van jullie wereldreis! Hartelijke groetjes van ons!

pa en ma

Wat een belevenissen zeg zo'n eerste dag. Maar wel leuk hoor! Alleen jammer van de blaren Suus. Veel plezier voor vandaag en een hele dikke knuffel voor jullie allebei. Xxx