sawahata.reismee.nl

20 Kilo, schoon aan de haak!

Zoals op elke luchthaven volgen we ook op Schiphol weer onze neuzen naar de parfums, koffie en dergelijke en laten we ons verleiden (misleiden?) tot het eea aan aankopen. Lange afstanden reizen is eigenlijk vooral een oefening van je geduld, en dat is een goede eigenschap om aan te werken. Toch? ;) Wachten bij de doane, wachten op je koffie, wachten bij de gate, wachten in het vliegtuig, wachten op je overstap, wachten op je koffer... Maar wat maakt het uit! De vakantie is begonnen! :D De koffer, 20 kilo schoon aan de haak, is ons al vooruit naar Singapore en wij volgen op de voet! En bij aankomst is het nog nooit zo voorspoedig gegaan als nu. Binnen no time door douane en in de metro naar het hotel. En ook dat direct gevonden, dat is wel eens anders geweest! Mini kamertje maar gelukkig houden we veel van elkaar ;) Na ingecheckt te hebben lekker even ergens gaan eten, en dat was heerlijk! We hebben echt genoten van alle lekkernijen! Halverwege bedacht de kok zich opeens dat hij nog sambal moest bakken voor de volgende dag ofzo want de hele zaak, wij incluis, barste in hoesten uit! Je kon niet meer door je neus of mond ademen zonder in een hysterische hoestbui te komen! We hebben vreselijk gelachen, de dames bij ons aan tafel gelukkig ook!