sawahata.reismee.nl

Voorbereidingen

Lieve luitjes, Een aantal van jullie hebben gevraagd of we dit jaar weer een blog gaan bijhouden op onze super trip naar Australië... We gaan het proberen! Misschien niet dagelijks zoals in China (het zal grotendeels ook aan de WIFI beschikbaarheid liggen) maar af en toe een berichtje en wat foto's kunnen jullie wel bekoren toch? Als je geen "spam" wil kun je je heel eenvoudig afmelden hoor! Even goede vrienden :) Groetjes, Kaz en Susan

Helga

Wat superleuk dat jullie ons op de hoogte gaan houden; daar hoopte ik al op! X

Martijn, Yentl, Gino en Bailey

Hi lieve Kaz en Susan, super leuk om jullie te kunnen volgen op deze manier!

Wij wensen jullie een prachtige reis toe! Geniet van ieder moment!!!!

Liefs, van ons 4-tjes

Manoah, Melledy, Ayana en Dèclan

Oh wat leuk en wat zijn wel blij voor jullie! Welke kijken uit naar de spannende, aanmoedigende verhalen! xxx

K. van den Bos

Wat geinig dat we straks weer berichten van jullie kunnen lezen over je ervaringen in verre streken. Veel verder dan “down under” zal niet kunnen, dacht ik.
We zijn bij ons allemaal benieuwd naar jullie vakantiebelevenissen. Veel plezier!

Charley en Myrna (en zuster Lita)

Wil

Wat leuk dat we jullie belevenissen kunnen gaan volgen.
Groetjes, Wil

Max en An Bajetto

Nog even en wij kunnen meegenieten van jullie belevenissen.Geniet ervan xxx

Tarsis en Joyce

Hoi lieve luitjes!

Wij volgen jullie op de voet hoor! We zitten niet eens zo ver uit de buurt ;-)

JZF

Ga jullie volgen, op den voet!

grtzzz

Maarten en ilja

Heel veel plezier en leuk dat we op deze manier mee kunnen genieten. We zijn namelijk helemaal niet jaloers hoor????. Dikke X

De dekkertjes

En Kaz.....geen eten in je koffer meenemen he!! :)

Mag niet daar!!! :))

Richard,Claudia en Robin

Een hele gave en te gekke vakantie toegewenst van ons en kom thuis met hele mooie en indrukwekkende verhalen.
Tof dat we nu al wat van jullie belevenissen mogen meegenieten. We kijken er naar uit! XXX

Harriette

Al 1 dag onderweg! Heel veeeeel plezier. Kijk uit naar jullie
verhalen en ervaringen.

Max en An

Wat leuk dat we zo contact hebben en mee kunnen genieten van jullie ervaringen. Veel plezier !!! xxx