sawahata.reismee.nl

Las Vegas

What happens in Vegas stays in Vegas! Nou dan zijn we snel uitgepraat! Maar zoals jullie weten ben ik niet snel uitgepraat dus dan toch maar even een paar regels...

Obelix was in de ketel met toverdrank gevallen waardoor zijn krachten ongekend waren. Nou hier zijn ze ook in een ketel toverdrank gevallen maar dan met een ander effect: algehele over-de-top waanzin! Nee het is niet normaal, vanaf het moment dat je naar de bagageband loopt begint het gekkenhuis en dat houdt niet op. Maar ik moet wel iets bekennen: ook wij zijn de Venetian binnen gelopen en ik heb nog foto's gemaakt ook! Of wat dacht je van de flamingo bar met echte flamingos? Nee? Een complete botanische tuin in de lobby van het Bellagio of misschien een etentje in de mini eiffel toren? Anders wel het feit dat je een bijna 20 minuten aan het lopen bent van je auto in de garage naar je kamer. We hebben in grote hotels geslapen, zelfs een keer in het grootste ter wereld, maar dit slaat alles! Een circus voor grote mensen!

Kaz verheugde zich op shoppen in de outlets in Vegas maar helaas was het niet shop-till-you-drop en hebben we heel bescheiden allebei maar twee tasjes in de hand op weg naar de auto, wie weet kunnen we ergens anders nog inslaan.

Na een nacht in een zwarte met lichtjes versierde pyramide strijken we heel even met een koffietje bij het zwembad, en laten alle gekte even voor wat het is. We hebben onze ogen uitgekeken en enorm gelachen en met verbazing staan staren maar nu is het tijd om te vertrekken. Grand Canyon here we come! En hebben wij even geluk dat je daarvoor over route 66 kan! Het is iets om maar dat hebben we er graag voor over! Met de vlam in de pijp, jiehaaaa!

Charley

We kregen via de beelden op de tv wel een indruk van de groteskheid in Vegas, maar dat zijn we van de USA eigenlijk een beetje gewend. Alles is er groter, kleurrijker en patseriger, toch? Jullie foto’s bevestigen dat beeld. Op die ene foto zag je dat je voor niets kon eten als je boven de 157,5 kilo weegt. Jammer, jullie moeten dus betalen, want zelfs samen komen jullie daar niet aan, ha-ha! Geniet van je interessante trip.