sawahata.reismee.nl

Lopen, lopen en nog eens lopen

Na al onze avonturen op Bethel hebben we de sfeer nog even vast kunnen houden door een dagje op pad te gaan met een delegate van vorig jaar en zijn vriend Owen, een 76 jarige topper met een enorme hoeveelheid kennis. We hebben door Brooklyn gelopen en alle ins en outs gehoord over hoe het werk is begonnen, waar Rutherford woonde en waar bepaalde films zijn opgenomen. Heel erg gezellige en informatieve dag.

New York mag dan de "concrete jungle" zijn maar het Central Park is echt heerlijk als rustpunt in de chaos. En hoe kun je het beter verkennen dan op z'n Nederlands: fietsend natuurlijk! Echt super tof en lekker even de wind door je haar.

Na wat beweging mogen we wel zondigen met een echte New York cheesecake toch?! Ongeveer net zo veel calorieën als een gemiddeld kind per dag mag hebben maar ok, we hebben wel wat extra energie nodig voor onze rondleiding door het MET Museum. Onze lieve broer vertelt de geschiedenis van Genesis 3:15 vanaf Nimrod tot de eerste opkomst van de kerk. Echt heel erg boeiend en bizar hoe alles gelopen is die duizenden jaren. We hebben zelfs een vaas gezien die koning Ahasveros gebruikt heeft. Echt bijzonder dat dat er nog is in 2017!

Maar jullie hebben het wel door, we vullen onze dagen goed.

De laatste dag in New York nog wat gedronken in Bryant Park, en even rust was wel goed want de taxi naar het vliegveld was stressen! We stonden mega in de file en dan écht mega file. Pfffff dat was billenknijpen! De taxi chauffeur verstond ons niet maar voelde onze stress wel dus hij heeft allemaal binnendoor straatjes genomen en na nog rennen en vliegen en hier en daar wat tenen overreden (sorry sorry) hebben we het dan toch gehaald!
Helaas blijft de file daar niet bij, ook op de runway staan we 1,5uur in de file voordat ons vliegtuig mag opstijgen, wat een gekkenhuis!
Op naar het volgende gekkenhuis: Las Vegas

Jasminka

Wat leuk dat jullie 'jullie' delegate hebben opgezocht!
Van je foto's krijgen we hier te veel trek hoor! (Gelukkig mis je niet te veel Heel-Holland-Bakt, je hebt je Amerikaanse versie) ??

Jessica

Altijd spannend als je je vlucht nog maar net haalt! Op dat moment idd billenknijpend, maar je hebt wel weer wat meegemaakt (èn gespierde billen)! Hihihi.
Wat weet die broeder veel zeg, had hij niet stiekem een spiekbriefje?? ;D

Suze

Echt tof wat jullie allemaal in een week hebben gezien en gedaan! Maar dat kan ook niet anders met #sawahatatours ;) Nu op naar jullie volgende avonturen! xx