sawahata.reismee.nl

#bestlifever

Wat 10 maanden geleden begon met een plan hebben we gister en vandaag realiteit zien worden. Zowel Warwick, Walkill en Patterson waren allemaal even bijzonder en indrukwekkend. En iedereen die zegt dat Warwick niets voorstelt omdat de tour maar 20 minuten duurt moet zijn mond spoelen...! Wij hebben het allemaal even interessant en aanmoedigend gevonden. Ja ok, de tour met de gids is maar kort, maar de "self-guided" tours langs de drie verschillende exposities zijn heel erg tof! Zo aanmoedigend om te lezen en zo mooi om te zien. Alles is super professioneel neergezet en vooral de ervaringen van broers en zussen over de hele wereld, die echt hun geloof hebben bewezen heeft ons heel erg geraakt.

Walkill heeft een uitgebreidere rondleiding aangezien daar ook de drukkerij is. Je krijgt echt nog meer waardering voor de publicaties die we "zomaar" van de balie kunnen afhalen. Op Patterson mochten we mee eten tussen de middag en kregen we een tour in het Nederlands van een lieve zus waar we via via mee in contact gekomen waren. Super gaaf om te zien waar de Gilead school is en natuurlijk het auditorium waar de jaarvergadering gehouden wordt. En ja, in het echt ziet het er precies zo uit! :)

Maar wat heeft Jehovah een geweldige organisatie op aarde! En wat mogen we trots zijn om daarbij te horen!

Jessica

Zeker mooi geworden zeg! Mooi bewijs van Jehovah's steun.

Rach

Wat een mooie, geloofversterkende ervaring voor jullie, lieverds! Kunnen jullie weer even vooruit tot de kring ??

Jasminka

Wat leuk om te lezen. En hele mooie plaatjes! Geniet er nog van!

(En wat leuk dat jullie mee konden eten op Bethel. Was t lekker? ?)