sawahata.reismee.nl

Net als in de film

Start spreading the news, we're leaving today: New York, New York!

Wauw! The Big Apple! Het is eindelijk zover en ik voel me er meteen al thuis. Alles lekker overdreven, heerlijk! Overdreven groot, overdreven veel, overdreven vriendelijk, top land! Alhoewel ik wat last heb van het tijdsverschil, ik lig om 04.00 klaarwakker in bed, gaat alles voorspoedig. We hebben al veel highlights gezien en de eerste American pizza zit al lekker in m'n buikje als bodem voor alles wat nog komen gaat, ik kan niet wachten!


Reacties

Reacties

Suze

Tof hoor! Jullie zijn al echt aan het genieten zo te lezen en zien! Veel plezier!! Xx

Shanda

En was het kaas van mond tot pizza terug op je bord noch in contact. Als in de films, je moet kauwen, kauwen tot het kaas los breekt? Mmmmm lekker. Door genieten, groetjes.

Claudia

Leuke foto's. En wat leuk dat wij weer een beetje mee mogen genieten van jullie avonturen. Veel plezier en doe voorzichtig!

Rach

Jullie zijn aan het genieten zie en lees ik. Have fun ?

Jois & Tars

We zien jullie genieten en genieten met jullie mee!!

Wil

Leuk dat ik weer mee mag reizen. Veel plezier en genieten!!!!

Melledy

Wow! Lekker genieten! The big apple eats you alive!?

Jessica

Alles lekker over the top dus ;) Jullie komen vast ogen tekort om alles te zien daar. Ben benieuwd naar jullie verhalen! Heel veel plezier :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!