sawahata.reismee.nl

Home Sweet Home

Vannacht iets minder lekker geslapen: toch geen geluiddichte kamers hihi Hoe dan ook, het is toch een beetje rare dag vandaag. We gaan naar huis maar we vliegen pas om 3.00uur 's nachts. Dus eerst vanuit Genting Highlands naar beneden met de kabelbaan en met de bus naar Kuala Lumpur centrum. Daar hebben we de rugzakken in een groot kluisje gestopt want in ga niet de hele dag met 14kg op m'n rug sjouwen... Alhoewel, misschien wat extra calorieën verbranden? haha

We winkelen wat maar dat is niet aan mij besteed zoals jullie weten, dus ik strijk neer bij de Starbucks en Kaz gaat lekker op pad. Prima rolverdeling al zeg ik het zelf! :) Even later gaat Kaz ook nog even naar de kapper en na het avond eten gaan we rustig opweg naar het vliegveld. De laatste bus deze vakantie: Yes! Ik doe een klein vreugdedansje! Ik ben trouwens nog niet helemaal ingesteld op twee keer 7 uur vliegen maargoed, gewoon maar gaan zitten dan komen we vanzelf wel een keer op Schiphol terecht. We nemen heel luxe nog een douche bij een hotel op de luchthaven en dan begint het wachtten... We kijken er naar uit jullie allemaal weer te zien en we vonden het heel leuk steeds jullie reacties te lezen! Terimah kasih!

K&M

Wat jammer dat het er alweer op zit!
Goede reis en tot snel :-) xx

Mama

Toch wel weer snel voorbij he? Een goede reis terug en tot gauw.xxxx

Frans Vijn

Goede reis terug! Wij zijn weer blij als jullie er weer zijn.
Gr
Frans

Ramses

Oh Kaz en Susan, wat gaat de tijd snel, k zal jullie tropische verhaaltjes en foto's missen. Goeie terugreis! Groeten, Ramses

O en O vd O

We hebben erg genoten van jullie reisverhalen, alsof we het zelf meemaakten! Goede reis naar huis gewenst. X XX!

O en O vd O

We hebben erg genoten van jullie reisverhalen, alsof we het zelf meemaakten! Goede reis naar huis gewenst !xxx.

Snarf

Helemaal Top!

Wil

Ik heb genoten van jullie reisverhalen. Goede reis!!

Richard,Claudia en Robin

Jammer dat er een eind is gekomen aan al jullie super leuke verhalen en mooie en smakelijke foto,s. We keken er elke dag naar uit. Maar ook wel weer erg leuk dat wij jullie snel weer zullen zien. Fijne vlucht en tot gauw!

Charley

Beetje late reactie door problemen met de pc. We hebben jullie die lange tijd echt gemist, al gunnen we jullie die (toch wel inspannende) vakantie van harte. Hope to see you soon! Have a save trip home.

De Dekkertjes

In het vliegtuig hebben ze ook spannend eten hoor!!
Een foto'tje daarvan zal niet misstaan als besluit.
Tot snel!
Thuis is alles okee!