sawahata.reismee.nl

Kijken kijken maar niet kopen!

Vanacht niet zo super geslapen vanwege luidruchtige hotelgatsen. Maargoed, dat mag de pret niet drukken. We zijn de dag begonnen met (soya)beancurd en een broodstengel. Mwa, wel ok maar niet helemaal mijn ding. Daarna een stadswandeling gemaakt door het Colonial District. Hier hele andere architectuur, echt de Engelse invloed te zien. Ook nog even over het F1 circuit gelopen, heel gaaf! Onze lunch bestond uit witte kip met gember en rijst in een zaakje wat dit al sinds 1940 serveert. Heerlijk! Even bijkomen want het is warm vandaag; zo'n 32 graden. Daarna lekker met de metro naar Orchard Road, the place to be voor shopaholics. En dat ben ik echt ;) hahaha Het is hier 24/7 open, echt niet normaal! Maar gelukkig ook goeie koffie tentjes dus jullie begrijpen waar ik zit! In onze reisgids staat een tip voor lekker huisgemaakt ijs, dus dat hebben we getest! Geslaagd! Aangezien we nu dicht bij de botanische tuinen waren zijn we hier ook naartoe gegaan. Heel mooi aangelegd en schitterende bomen, planten en bloemen. Hier ook de grootste verzameling orchideeën ter wereld: prachtig! Ik heb volop foto's gemaakt en genoten van de prachtige natuur! Maar van al dat lopen krijg je trek dus op naar China Town voor een goeie en goedkope maaltijd. En ook dit keer geen teleurstelling: gebakken bami met garnalen mmmmmmm! En omdat de dag nog niet vol genoeg was ;) zijn we ook nog naar Marina Bay geweest. De skyline van Singapore met allerlei bijzondere moderne architectonische hoogstandjes. Heel mooi om te zien en ook veel foto's grmaakt maar ik heb er een zesde blaar bij cadeau gekregen en het is 22.30u dus we gaan lekker naar huis. Morgen weer een dag!

Suze & Maurice

Hi Kaz & Suus,

Wat leuk om jullie zo een beetje te kunnen volgen. Wat hebben jullie in een paar dagen al ontzettend veel gezien en gedaan zeg. Dat eten klinkt overigens steeds erg lekker :-)

Heel veel plezier nog! Enne Suus 6 blaren is nu wel genoeg he?!

Liefs,
Maurice & Suze